Ludzie jako jedyne istoty na Ziemi posiadają umiejętność wysyłania bardzo
skomplikowanych komunikatów zawartych w zadziwiająco skompresowanej
formie. Formą takiej komunikacyjnej kompresji są logotypy, graficzne znaki
firmowe lub towarowe nazywane też systemami komunikacji wizualnej.
Jednak logo to nie ładny znaczek. Logo to przesłanie, którego celem jest
wzbudzenie w odbiorcy zaufania oraz wyzwolenie pozytywnych emocji. W tym
ujęciu, logo to narzędzie psychologicznego oddziaływania. Jako nośnik
złożonego komunikatu, powinno być stworzone w oparciu o wiedzę z zakresu
psychologii, neurofizjologii czy kognitywistyki. Twórcy logotypów powinni
znać ich podstawy aby skonstruować poprawny komunikat. Od wielu lat
zgłębiam wiedzę z zakresu komunikacji, kognitywistyki czy teorii memów. W
oparciu o zdobyte doświadczenie oraz artystyczne pasje tworzę różne formy
reklamowe, w tym systemy identyfikacji wizualnej, które są moją ulubioną
materią twórczą.
Jeśli pragniesz mieć logo najwyższej jakości - to bez obaw możesz
powierzyć mi jego stworzenie.